|
»Laser TV Osta |
Mitsubishi laser tv
LaserVue
|
|
Tervetuloa Laser TV Forum.de,
Foorumi Laser TV, OLED-TV ja HD.
Tällä hetkellä näet foorumin vieraana, joka antaa sinulle rajalliset mahdollisuudet keskusteluja ja paljon muuta. Nyt rekisteriVoit kirjoittaa ketjut ja viestit! Jos näin on, pitäisi olla ongelmia, Ota yhteyttä.
Sinun Laser TV-forum.de Team - foorumi OLED ja Laser TV
|
 |
|
19.09.2008, 13:12
|
LCD TV suositukset
|
|
Käyttäjä
Sijainti: Rendsburg / Kiel
|
LCD TV suositukset
Itse olen etsimässä 40-42 tuuman LCD.
Mutta valitettavasti ei ole täydellisyyttä.
On hyvä kuva ja ylin tulokset Zap on hyvin hidasta.
Ja niin edelleen.
Toistaiseksi en tunne täydellisyyttä.
Toshiba, Sony, LG, JVC on liikaa meißtens samentuminen (kirkkaus kulmat ja niissä tumma kuva)
Ainoa valmistaja laitteiden tarjoaa tällä hetkellä hyvä on Samsung.
Tällä hetkellä paras Samsung LE 40 656 on kaikki välttämättömät tarvikkeet huippuluokan laite ja hinta on 40 tuumaa alle 1000 €.
Onko nostettiin keskustellaan HiFi foorumeilla.
Valitettavasti se ei ole koskaan kannattaa odottaa sitä että LCD on parempi, koska silloin ei ole enää alkuperäisen paneelin asennettu ja on näin ollen rajoitettu.
Jos Samsung on paras paneeli SQ 01 sitten volgt ss01 sekä Samsung paneelit ovat valitettavasti on myös AA paneeli, joka on asennettu kolmannen osapuolen ja ei suositella, koska se on huonompi katselukulma ja huono kuvanlaatu tuo.
Jos mies kiinni paha paneelin pitäisi palauttaa laitteen tai hyväksyä vain ei ollenkaan, se on aina kiinnitetyssä tarrassa TV, jossa ihminen voi lukea sitä.
Valitettavasti myös tuo haittaa tämän LCD, eli tämä heijastuu mikä tekee näytön peili.
Valitettavasti en voi löytää täydellinen päivä ja olisi iloinen, saatat nähdä suosituksia.
mfg
Mestari
Muutettu Master (19.9.2008 ja 13:14 Kello)
|
|
|
19.09.2008, 17:38
|
LCD TV suositukset
|
|
Hallintomies
Sijainti: Speyer
|
Hi Master,
että on ainakin samaan suuntaan kuin etsin yksi.
Koko 40 "\u003d 101 cm Olen sitä mieltä, väliaikainen ratkaisu täysin riittävä.
Mirror tuo varmasti erittäin hyvä kuva, mutta vain hämärässä ilman valonlähdettä tai takana tai sivulla.
Tämä lämmittää mikrossa, mutta nyt kaikki set-top-vastaanottimet, vanha hattu, varsinkin jos olet harkitsee HDTV zuzulegen lähde. Se antaa kaapeli ja dvb-t pitkällä aikavälillä vielä, eikö?
En henkilökohtaisesti ole muuttuneet pitkään kanava TV.
Ja kysymys, paneeli on "katodisädekuvaputket" tarkoitti, tai lopullinen kansi?
Ainakin kärki on sisällyttää tasa eri TV paneelit on kullanarvoisia! Ei ollut ajatellut, että yksi täytyy myös kunnioittaa jotain ...
|
|
|
21.09.2008, 12:30
|
LCD TV suositukset
|
|
Käyttäjä
|
Kyllä, juuri ne ovat eri näytöissä.
Laitteet on esitettävä IFA aina parhaat levyt.
Sitten määräsi jälleenmyyjät ja myydään.
Eli kahdeksan mall kauppiaita yhteensä 1000, Samsung dH järjestys on annettava vuonna 1000 on esitetty paneelin.
Myöhemmin upota paneelin pahempi, sillä ei enää ole pakko antaa, koska jälleenmyyjien on tilaus uudelleen.
Minusta se on petos, koska köyhempien näyttää sitten myydään.
Joten ennen kuin ostat LCD, olet ilmoittanut paneelin se tästä yksiköstä ja ovat paras Yritä sen beckommen jossa Samsung Aufkläber Bonds oikealla puolella asunto jossa sanotaan on se SQ01, ss01 tai AA01.
Myös se sinun pitäisi kunnioittaa ostoskeskuksen, kun se tulee Devekt ja palvelujen uusi näyttö (paneeli) asentaa, jossa se käyttää täsmälleen samoja, se ei tulisi paneelin on oltava arvokas korvata.
mfg
Mestari
|
|
|
28.09.2008, 09:47
|
LCD TV suositukset
|
|
Uusi käyttäjä?
|
On, että eri paneelit, plasmassa asian?
Tein etukäteen tilaamasi PS63A756 Samsungin, en siksi niin huono erwische.Der on Samsungin vielä loppunut (aloituspäivä oli syyskuussa), joka on vielä aivan uusi, kun olen verkossa. Koska hyvä varmasti siellä.
Ja mistä tiedän mikä paneeli on tästä mitään?
|
|
|
19.10.2008, 11:15
|
LCD TV suositukset
|
|
Uusi käyttäjä?
|
Hei
Tämä on minun kysymys, mistä voin todeta, että on paneelit ja valmistaja?
Ja sikäli kuin tarmo, minun tarvitsee vain katsoa NEN tv-elokuvissa, mutta en vieläkään tiedä, otan NEN LCD tai olisi vahvistettava 200 tai 300 € siihen ja NEN plasma, vaikka runko rikkoutuu todella jo takaisin ... LaserVue ovat yksinkertaisesti liian kauan vielä päästä Saksassa ...
|
|
|
20.10.2008, 10:44
|
LCD TV suositukset
|
|
Käyttäjä
|
Selvittää, mikä paneeli löytyy bistimmten laitteita ei ole menetetty Liikkuminen googling.
@ Hard-alukset, ensimmäinen laitteet ovat aina paras paneeli.
Onko plasma tai LCD, minulle vain LCD kyseessä.
|
|
|
21.10.2008, 13:24
|
LCD TV suositukset
|
|
Uusi käyttäjä?
|
Miksi tulla juuri kysyä lcd? juuri lukenut artikkelin, jossa joitakin etuja mainittujen plasma on. kirjoitus oli hyvin yksipuolinen ja minulla ei ollut hyötyä lcd mutta äänestys seuraavat kohdat esimerkiksi?
- Plasmat on nopeampi vasteaika -> paremmin urheilun?
- Onko näkökulman plasmojen tapauksessa, että kuva on aina yhtä hyvä?
omassa asunnossa minulla oli, valitettavasti, valonlähteet puolella TV, minä vain kohta "heijastava näyttää" nähnyt niin ihmettelen jos joskus tylsää LCD / plasma on vähemmän ongelmia tai jos tarvitsee vain asentaa sälekaihtimet tummentaa täysin: P
|
|
|
21.10.2008, 22:39
|
LCD TV suositukset
|
|
Hallintomies
Sijainti: Speyer
|
Talk show-asiaa käsiteltiin jo einwenig mistä eduista valhe, jolla laite.
http://www.lasertv-forum.de/showthread.php?t\u003d55
Auttaa ehkä vähän kanssa ostopäätökseen.
|
|
|
29.10.2008, 06:44
|
LCD TV suositukset
|
|
Uusi käyttäjä?
|
että hienoa, ulina ^ ^. Luulen nyt saada Samsung 40A656 hintaan € 893 ilman postikulut alkaen poimien  kanssa NEM SQ1 Panel Olisin niin hyvää ja nauttia tv. Kanssa NEM digitaalinen TV-signaali joten kaiken pitäisi olla kunnossa. Onko kaapeli toivoa, että tämä vastaa digitaalisten satelliitti
No joku kokemuksia laitteen kanssa?
|
|
|
29.10.2008, 19:07
|
LCD TV suositukset
|
|
Uusi käyttäjä?
Kaupunki: München
|
[* Admin]Avustus jaetaan http://www.lasertv-forum.de/showthread.php?t\u003d70[*]
@ Suerte8888: 900 € saat jo NEN hyvä 42-tuumainen Full HD LCD-TV LG (LG 47 LY 95), tai NEN 50 tuuman HD ready plasma (LG 50 PC51) (1366 x 768). Voin sanoa omasta kokemuksestani, että löysin kuvan 50-tuumainen HD-valmis laite, kun katsot HD-Blu-ray levy soitin (paljon parempi musta ja valkoinen arvo). Saattaa johtua parantaa kirkkautta ja kontrastia plasman verrattuna pienempiin LCD. Näkyvä Laatuero huomaat että blu ray levy oikeastaan vain silloin kun jokin menee 20 cm näytössä. Joten minun arvata olisi 50 tuuman malli on noin 50 € halvempi.
Tässä mielessä hauskaa katsot TV: tä!
|
|
|
|
|
Näyttää
|
|
Ala Navigation
|
|